Komedi Şakası / 18 Haziran 2015 Perşembe

Ayrılık Sözcüğünün Hakkını Veren Adam

Yanlış Yerden mi Bölmüş Acaba?

12 yıllık ilişkisini bitirdikten sonra eski sevgilisi Laura'ya (Almanca hiç bilmediğimiz için anlamadığımız) ama muhtemelen "Bunların yarısı seninle birlikte gitti nar tanem, bende durmalarının bir anlamı yok" diye bir video yayınlayan der.juli isimli yutube kullanıcısı Alman abimiz, ikiye böldüğü eşyalarının yarısını ebay'de satışa çıkarmış.

Beraber gaza bastık biz bu yollarda

Aşkım bak ellerimi bırakıyorum derdin hani...

Yani bu cd zaten çok lazım değildi

Almanya'da yayınlanan eski bir gece show-komedi programının cd'sini izlemenizden zaten ilişkinin bitme sinyalleri verdiği anlaşıyormuş be abi.

Yatağın soğuk tarafını komple kestim

Ayı'cık sözcüğünün hakkını şimdi veriyor.

Çiçek gibi Mac book'a kıydım

Aslında bir psikopat aşık daha olsa böyle, iki yarım macbook 15 euro'ya falan geliyor bu hesapla.

Ev telefonu mu kaldı yaa? demezsin umarım nazlı yarim.

Filmlerde mutlu çift görmeye gücüm kalmadı.

Gerçi kendimi kaptırıp fazla kestim

En fazla iki tanesine oturmuşsunuzdur be abicim ama demek ki sen işi şova dökmüşsün, kurnaaaz....

Pikabı gözüm kesmedi plak kestim

Keşke gelen faturaların da yarısını sen ödesen

Zaten hep senin elbiselerin dolduruyordu

Yalnız bi mac book bi de buna yanmadım değil

İşte böyle kestim dercesine

Televizyonu keserken doktor gibi hassastım

NohutKafa